پاسخ به پرسش‌های متداول

در رابطه با محصولات

آیا موجودی و قیمت محصولات بروز هستند؟

  • بله، موجودی و قیمت محصولات بصورت روزانه توسط کارشناسان لالیک پرفیوم بروزرسانی می شوند.

آیا قیمت عمده با قیمت خرده یکسان می‌باشد؟

  • خرید محصول به صورت عمده بسیار ارزان تر از خرید تکی محصول می‌باشد. جهت خرید عمده عطر و ادکلن فقط تماس بگیرید.

آیا محصولات دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند؟

  • بله، تمامی محصولات ما قبل از ارسال توسط کارشناسان ما بررسی می شوند تا از سلامت کامل آن اطمینان حاصل شود، سپس با بهترین شیوه بسته بندی شده و برای شما ارسال می شوند.

آیا محصولاتی که ناموجود هستند دوباره موجود می شوند؟

  • بله، محصولات بصورت روزانه توسط کارشناسان ما بروزرسانی و شارژ می شوند، اگر چه ممکن از بعضی از آن‌ها از خط تولید خارج شوند.

من محصولی میخواهم که در سایت شما موجود نیست!

  • درصورتی که خواهان محصولی هستید ولی در سایت موجود نیست، از طریق صفحه تماس باما با مشاورین‌خرید ما درمیان بگذارید تا امکان تامین آن را بررسی کنند.

در رابطه با روش ثبت و پیگیری سفارش و …

آیا امکان خرید حضوری از لالیک پرفیوم وجود دارد؟

  • بله. شما می‌توانید با مراجه به قسمت تماس با ما از آدرس فروشگاه اطلاع پیدا کنید و بصورت فیزیکی خریدتان را انجام دهید.

روش پرداخت کارت به کارت چگونه است؟

  • ما برای راحتی شما روش پرداخت آنلاین را پیشنهاد می کنیم، اما در صورت انتخاب روش کارت به کارت، پس از واریز مبلغ به شماره کارت ذکر شده در صفحه نهایی خرید می بایست “نام و نام خانوادگی”، “شماره سفارش” و عکس فیش واریزی را در نهایتا تا ۱۵ دقیقه پس از ثبت سفارش به شماره واتس اپ لالیک پرفیوم ارسال نمایید تا سفارش توسط مشاورین خرید لالیک پرفیوم تایید شود.

زمان تحویل سفارش ها چند روزه است؟

  • سفارشات در اولین روزکاری بعد از ثبت شدن ارسال می شوند. از طریق ارسال رایگان بین 3 تا 4 روز کاری بسته به مسافت شهر شما (مثلا سفارش های تهران ظرف 3 روز کاری تحویل می گردد) و از طریق تیپاکس 1 تا 2 روز زمان بر خواهد بود.

آیا امکان لغو کردن سفارش وجود دارد؟

  • بله، در صورت ثبت سفارش قبل از نهایی شدن مراحل آن به حساب کاربری خود قسمت سفارشات رفته و در آنجا امکان لغو سفارش امکان پذیر است.

مبلغ پرداخت شده از حساب من کسر شده، چرا سفارش تائید نشده است؟

  • گاها شبکه شتاب بانکی شاپرک(زیر نظر بانک مرکزی) موفق به انتقال مبلغ کسر شده از حساب شما به حساب لالیک پرفیوم نمی شود. این تراکنش ها قطعا (۱۰۰%) طی ۲۴ ساعت به حساب شما برگشت داده خواهد شد . لذا شما می بایست مبلغ سفارش برای نهایی شدن سفارشتان، مجدد به حساب لالیک پرفیوم پرداخت نمایید.

هزینه ارسال محصولات چقدر است؟

  • سفارش های بالای نهصد هزارتومان به صورت رایگان به سراسر ایران ارسال می گردند. هزینه ارسال سفارش های زیر صد هزار تومان نیز توسط سایت محاسبه شده و قبل از تایید نهایی سفارش به شما نشان داده می شوند. این هزینه با توجه به وزن بسته تعیین می گردد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال سفارش از طریق تیپاکس و پایانه رایگان نبوده و بر عهده مشتری می باشد .

سایر سوالات

آیا لالیک پرفیوم نماد اعتماد الکترونیک دارد؟

  • بله , فروشگاه اینترنتی لالیک پرفیوم دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره می باشد که در پاورقی وبسایت می‌تونید این نماد را مشاهده کنید .

آیا سوال شما اینجا نیست؟

  • تیم پشتیبانی لالیک پرفیوم خوشحال میشه به تمام سوالات شما پاسخ بده، می تونید همین الان سوال خودتان را در زیر این صفحه کامنت کنید یا به info@lalic.ir ایمیل بزنید.