عطر و ادکلن

بهترین ادکلن مخصوص افراد سیگاری چیست؟

ادکلن مخصوص افراد سیگاری

بسیاری از افراد علاقه مند به کشیدن سیگار هستند. با این حال مسئله ای که وجود دارد، این است که هیچ کس خواهان استشمام بوی آزار دهنده سیگار نیست. برای رفع بوی سیگار لازم است از عطر هایی استفاده شود که بوی بد سیگار را پوشش دهند و از بین ببرند. البته تمام عطر های موجود در بازار خاصیت پوشش بوی سیگار را ندارند. در واقع کیفیت آن ها به شکلی نیست که بتوانند بر بوی توتون غلبه کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع ادکلن مخصوص افراد سیگاری بپردازیم تا این افراد انتخاب راحت تری در این زمینه داشته باشند.

تأثیر بوی ادکلن در از بین رفتن بوی سیگار

به نظر شما استفاده از ادکلن تا چه میزان در از بین رفتن بوی بد سیگار مؤثر است؟ برای رفع بوی سیگار از روی لباس هایتان، می توانید به سراغ عطر هایی بروید که رد سیگار باقی مانده بر روی بدن و لباس های شما را پوشش دهد. گزینه های متعددی از بهترین عطر های موجود در بازار برای شما وجود دارند تا با انتخاب آن ها به رفع این مشکل خود بپردازید. این ادکلن ها از کیفیت و پخش بوی بالایی برخوردار هستند، به طوری که با استفاده از آن ها بوی توتون دیگر استشمام نمی شود.

بهترین ادکلن های مردانه برای افراد سیگاری

برای کمک به انتخاب شما در زمینه خرید ادکلن مخصوص افراد سیگاری، در این قسمت به معرفی بهترین ادکلن های مردانه مناسب رفع بوی سیگار می پردازیم.

  • کالوین کلین Ck one

ادکلن مخصوص افراد سیگاری

عطر سی کی وان در دسته خانواده مرکبات آروماتیک قرار دارد و عطری با کیفیت و محبوب است. بوی تازه مرکبات در کنار بوی خوش چوب و عطر گل های خوشبو سبب شده است تا این عطر در دسته بهترین ادکلن ها برای افراد سیگاری قرار بگیرد. ماندگاری این عطر در حد متوسطی قرار دارد و بیشتر برای فصل بهار و تابستان پیشنهاد می شود. مخاطب این عطر خوشبو، مردان جوان آزاده و خودجوش هستند.

  • ادکلن پاکو رابان Invictus

ادکلن مخصوص افراد سیگاری

اینویکتوس عطری به نسبت جدید است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر رایحه ای دل فریب و اغوا کننده دارد که می تواند به راحتی بوی بد سیگار را پوشش دهد. ادکلن اینویکتوس در بطری نقره ای شکلی در حجم ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر تولید و به بازار عرضه می شود. رایحه آن ممکن است کمی سنگین باشد؛ اما در عوض ماندگاری بی نظیری دارد، به طوری که از آن به عنوان ادکلن مخصوص افراد سیگاری یاد می کنند. این عطر رایحه ای خنک دارد و برای استفاده در فصل بهار و تابستان پیشنهاد می شود.

  • ادکلن کرید گرین ایریش توید Green Irish Tweed Creed

ادکلن مخصوص افراد سیگاری

این عطر محبوب در سال ۱۹۸۵ به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی آن عبارت هستند از لیمو سبز و زنبق و نت میانی آن نیز شامل برگ بنفشه است. همچنین عنبر و صندل نت های پایه این عطر دل انگیز هستند. این عطر نوعی عطر کلاسیک است که مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور در کشور ایرلند است. انتخاب Green Irish Tweed Creed برای مردان سیگاری گزینه ای فوق العاده به نظر می رسد.

  • شنل اگویست پلاتینیوم Egoiste Platinum Chanel

شنل اگویست پلاتینیوم Egoiste Platinum Chanel

این عطر در سال ۱۹۹۳ تولید و روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن شامل اسطوخودوس، رزماری، نرولی و پتی گرن هستند. رایحه میانی آن شامل شمعدانی، مریم گلی، گالبانیوم و یاس است و نت های پایه آن نیز شامل خزه بلوط، چوب صندل، سدر و عنبر می شود. این ادکلن مخصوص افراد سیگاری است و می تواند بوی بد سیگار را به خوبی پوشش دهد.

بهترین ادکلن های زنانه برای افراد سیگاری

به عنوان یک خانم، دود سیگار ممکن است روی مو، لباس و حتی پوست شما تأثیر گذار باشد. در واقع این که شما سیگار می کشید به این معنا نیست که مجبور به تحمل بوی بد آن هستید. در این قسمت قصد داریم به ادکلن های زنانه با کیفیت اشاره کنیم.

  • ادکلن ماندارینا داک Mandarina Duck Black

ادکلن مخصوص افراد سیگاری

این عطر یکی از بهترین گزینه ها برای از بین بردن بوی بد سیگار از روی بدن و لباس است. مخاطب این عطر زنان جوان هستند؛ زیرا سرشار از انرژی و تازگی هستند. ماندارینا با ترکیب ساده و ملایمی از فریزیا زرد، ترنج و فلفل سفید شروع می شود و سپس به یاس و گاردنیا می رسد. نت های پایه آن شامل رایحه مشک و سدر خشک می شود. ماندگاری این عطر به شکلی است که برای استفاده در تمام طول روز مناسب است و جایگزین بوی بد لباس و بدن شما می شود.

  • ادکلن باربری ویکند زنانه Weekend for Women

ادکلنباربری ویکند زنانه Weekend for Women

دفتر تولید این عطر لوکس و خوشبو در لندن قرار دارد. این عطر دل فریب برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ تولید و به بازار عرضه شد. این ادکلن مخصوص افراد سیگاری است و آن ها می توانند برای رفع بوی بد سیگار از آن استفاده کنند. نت های مریم گلی و پرتقال ماندارین بیانگر رایحه این عطر دل انگیز است. همچنین بوی آن برای شما آشنا نیست و این دلیلی بر منحصر به فرد بودن رایحه آن است.

  • ادکلن زنانه پرفکت – مارک جیکوبز MARC JACOBS – Perfect

ادکلن زنانه پرفکت - مارک جیکوبز MARC JACOBS - Perfect

مارک جیکوبز پرفکت یک عطر جدید است؛ اما جزء بهترین عطر های ساده و خوش بویی است که می توان از آن یاد کرد. عطر پرفکت به خوبی بوی بد بدن را از بین می برد و ماندگاری خوبی نیز دارد. آنچه در خصوص این عطر باعث تعجب همگان شده است، که چگونه در مدت کوتاهی توانسته است با بهترین عطر های دنیا به رقابت بپردازد. همین نکته برای بیان کیفیت این عطر کافی است.

  • ادکلن استلا مکارتنی استلا Stella Stella McCartney

ادکلن استلا مکارتنی استلا Stella Stella McCartney

استلا مک کارتنی عطری لوکس و مجلل با ویژگی های منحصر به فرد است. استلا انتخاب عالی ای برای افراد سیگاری است. در دل این عطر رایحه گل رز احساس می شود که رایحه ملایم آن را نت عمیق کهربا در پایه اصلی برجسته می کند. این عطر دل فریب در سال ۲۰۰۳ تولید شد و تا امروز به یکی از محبوب ترین عطر های زنانه تبدیل شده است.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی ادکلن مخصوص افراد سیگاری پرداختیم. شما با مطالعه این مقاله با بهترین عطر های موجود در بازار که برای افراد سیگاری مناسب هستند، آشنا شدید. آگاهی نسبت به انواع عطر ها، انتخاب و خرید آن را برای شما راحت تر می کند. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید